Horný featrebox

pondelok 14. októbra 2013

Najjednoduchší spôsob ako vybabrať so svojim to-do listom

Ahojte.

Aj vy si píšete to-do list? Zoznam vecí, ktoré chcete za deň stihnúť? Existuje na to veľmi veľa tool-ov ale ja mám najradšej ten úplne klasický. Pero a papier. 



Keď som dnes prišiel z obchodu tak som pozrel na papier a skoro sa mi priťažilo. Bolo na ňom 15!!! položiek. To je proste moc. Už len keď som to videl tak sa mi chcelo plakať. No napadla mi spásoná myšlienka. Ja s tým vydr... teda vybabrem. Ako?

No viete, keď má všetko veľkú prioritu tak nakoniec nemá nič žiadnu prioritu. 

 

Návod na zjednodušenie to-do listov

Túto myšlienku som čítal v skvelej knihe ReŠtart. No až dnes som sa rozhodol, že ju vyskúšam. Hovorí sa tam ako skracovať zoznamy. Keď máte na liste 100 vecí a urobíte jednu tak uskutočníte len 1% práce. To je neskutočne frustrujúce. Ale ak si rozdelíte 100 položkový zoznam na 10 zoznamov po 10 položiek tak vždy keď vykonáte jednu aktivitu tak už je 10% práce za vami.

Je to taký mindfuck. Oklamete sami seba. Ale pomáha to.

Ja som zobral jeden malý papier. Rozdelil ho na 4 kusy. Na každý lístoček napísal zopár úloh. Išlo mi to lepšie a ľahšie. 

Vyskúšajte si to sami. Garantujem vám, že sa budete cítiť oveľa lepšie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára