Horný featrebox

streda 2. októbra 2013

Lepšie krotiť tigra ako kopať osla do zadku


Ahojte!

Názov príspevku som si tak trošku požičal. V origináli sa píše o baskete a o vzťahu trénera Budinského (koučuje Dečín a českú repre) a Pavla Bosáka, známeho basketbalového rebela. Ja tu kúsok premostím a budem ešte osobnejší ako zvyknem.

I love the devil inside you

zdroj:incrediblesnaps.com

Podľa mňa sú dobré dievčatá nudné. Dokonca aj tie zlé, keď majú svoju slabú chvíľku. Proste to nie je to pravé orechové. Ostrý jazyk a inteligentná irónia, to je to, čo ma na tebe priťahuje bejbe. Nikto nevie kto si, kde si (dokonca ani ja sám) ale stavím sa, že teraz si to čítaš, jemne sa  usmievaš a vravíš si:


"Ty si debil Čelko, daj si facku!"



No určite vieš, že to myslím v dobrom. Chápeš, že mi na tebe skutočne a veľmi záleží. Myslím na teba často a stále. Proste...

Neviem ťa dostať z hlavy

Dokonca aj keď zas a znova prekonávam svoj strach. Tak ako včera. Bol som v posilke. Na činke naložených 100kg na drepy. (Viem, nie je to veľa, ale už keď som tam mal o 30 menej tak sa mi zdalo moc, vyšlo to ltt). Mal som strach. Ozaj veľký. Čo ak to nedám? Zavalí ma a ublížim si? Myslel som na to, že možno už nikdy neuvidím tvoju tvár a nevypočujem si tie tvoje uštipačné slová... Našťastie, dopadlo to dobre.

Všetko dobre dopadne

Ako? To sám neviem, ale verím, že dobre. Ženy ako ty si nič iné nezaslúžia. Dievčatá by nikdy nemali ísť spať s pocitom zlosti, budiť sa s ním. Tak ako bejbe? Nájdeme sa niekedy?

Si skutočná?


PS: Na TOTO ťa povykrúcam, sľubujem

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára