Čaute!
Nedávno som sa tu viac menej rozčuľoval nad "prístupom!" v jednom nemenovanom kníhkupectve. Reakcie boli rôzne od podpory až po hanu. Našťastie nie som vypatlaný hejter. Doprajem nielen sebe ale aj iným. Keď sa mi niečo páči a som s tým spokojný nerobí mi problem pochváliť to. Ešte sa o svoju skvelú skúsenosť podelím s ostatnými.
Čo som potreboval?
Je to jednoduché. Každý biznis, ale aj akákoľvek interakcia, je o tom, že jedna strana niečo chce a druhá to má. Pomocou vzájomnej komunikácie sa dohodnú na vzájomnej výmene a podmienkach, alebo nie. Ja som zháňal lacné ubytovanie zo soboty na nedeľu v Poprade. Našiel som istý nemenovaný portál na lacné ubytovania. Vybral si hostel a napísal im cez kontaktný formulár. Sľubovali odpoveď do 24 hodín.
A tá prišla (v nasledujúcom znení)
Prosim dajte mi vediet, ci mate zaujem, aby som vam zarezervovala noclah u nas:)
Prečo je tá odpoveď super?
Tejto odpovede si veľmi cením. Čo je na nej dobré? (Skoro) všetko.
1) Oslovenie menom (rodné meno je pre každého to najmilśie slovo)
2) Stručná a jasná odpoveď (dostupnosť, ceny, nevtieravá prosba o rezerváciu)
3) Poprianie pekného večera
4) Mňa osobne potešili aj smajlíky
Reakcia na odmietnutie
Žiaľ plány sa zmenili. A bol som nútený nezajednať si ubytovanie. Napísal som nasledujúcu odpoveď:
“Dakujeme, mozno nabuduce!:) JXXX HYYYYova”
Super!
Tak prečo len skoro dokonalá komunikácia?
V predmete mailu bola gramatická chyba
“ubytovanie v Tatranskom hostely”
Ale ruku na srdce, kto z nás nerobí chyby? A pri takej milej a príjemnej komunikácii ich veľmi rád prepáčim.
Vidíte? Dobrá komunikácia so zákazníkom je v podstate veľmi jednoduchá. Stačí obetovať len trošku času a snahy. Ľudia si to všimnú a dokážu oceniť.
Kedy a Kde naposledy potešili vás?
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára