Horný featrebox

pondelok 4. februára 2013

Web stránky | 3 rady ako to robiť

Ahojte!

Každý vie kritizovať a povedať ako to nerobiť. Ja však nie som vypatlaný hejter. Doprajem sebe aj iným. Pri prezeraní si webov, z finančnej sféry, som narazil aj na niekoľko vychytávok, ktoré ma neskutočne potešili. Preto som sa rozhodol dať mikronávod ako na to.

zdroj: sven.sk
 "Zákazník  by mal  byť vždy až na prvom mieste"

Je super vidieť, že aj v sfére veľkých (a zlých) peňazí niekomu leží na srdci aj zákazník. Nezabúdajte náš zákazník (či už potenciálny alebo reálny) by mal byť vždy až na prvom mieste. Až potom by sme sa mali zaoberať jeho peňiazmi a kontaktami. Spokojný zákazník je najlepšia reklama pre firmu.

Ako to robiť?

 

Ako robiť weby aby bol zákazník spokojný? Ukážte mu, že si ho vážite. Urobťe všetko pre to aby mal život o niečo ľahší. Ako?


1. Ukážte mu cestu k vám

Veľmi jednoduchá mapa, ktorá má nastavené cieľové súradnice k vám do kanclu, je úplne super! Prečo? Keď niekam idem prvý krát tak mám trošku rešpekt a stres z cudzieho prostredia. 

Čo je prirodzené. Obávam sa či to vôbec nájdem. Keď dostanem presný návod aj s fotkou tak nemám obavy. Dosť to ocením.

2. Ukážte sa mu

Jednoduchá fotka človeka čo s ním bude jednať zaberá. Dnes vám z radosťou poradí "Denisa".  Super. Takže Denisa! Ahoj, ja som PEO :D 

Komunikuje so mnou niekto skutočný. Je ľahšie vytvoriť si dôveru k Deniske ako k XZ bez tváre. Viete koho na stretku hľadať, na koho sa obrátiť. Je to také osobnejšie. Milšie.

3. Urobte pre nich niečo naviac

Úplne jednoduchý odkaz na webe ktorý ma totálne dostal. Mali stanovené otváracie hodiny a pod nimi poznámku: 

"Volajte kedykoľvek. Robíme 24 hodín denne. Neustále sme tu pre vás" Úžasné! 

Viem, že nikdy nebudem na obtiaž. Mám sa na koho spoľahnúť.


Nezabúdajte, malé detaily robia obrovské rozdiely! Čo naposledy na webe potešilo vás? Dajte tip na dobre otextovaný web, s milým prístupom k zákazníkom. Ja sa poteším.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára