Horný featrebox

sobota 10. augusta 2013

Kašlite na HD videá GIFká vládnu mobilnému svetu

Čauky párky!

Včera som sa v rámci ľudskej lenivosti a jednoduchosti v marketingu venoval sociálnym sieťam a tomu prečo WhatsApp prevalcuje Facebook. Dnes sa zameriame na nepriamy súboj medzi vysoko kvalitnými videami a primitívnymi GIF obrázkami.

HD Video vs GIF


Pavel Sido z cestovnej agentúry Dekampo. vyjadril svoje znechutenie nad stále sa množiacimi GIFkami nasledovne:

“v dobe full hd videi mi pride nanajvys divne ze polovica statusov na facebooku odkazuje na nejake pohyblive gifka, v strasne zlej kvalite a minimalnych rozmerov.. paradox? ci? ja som pozadu? alebo velmi dopredu?”




Asi aj aj :D Môj názor mu v podstate vyjadril používateľ vystupujúci pod menom Mohamed Abdul Alimed:

“To sú verzie pre dátovú priepustnosť mobilných operátorov. Cena a rýchlosť mobilného internetu na úrovni dial up s pred 14 rokú, tak prečo z tej doby neprinávratit aj GIF”


Ktorého doplnil Peter Bajnok:

“Hej no, ked sa mi na to HD-cko nebude len 6-hodin nahravat player a potom dalsich 6 hodin reklamy a potom dalsich 6 hodin na naloadovanie samotneho videa......potom to bude prava nahrada GIF-ka”


A sme tu znova. Dajte tam jednoduchý obrázok, nevadí, že v hroznom rozlíšení, hlavné je aby to bolo dátovo malé a obsahovo úplne jednoduché.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára