Čaute!
Viem, že názov môže znieť trošku zavádzajúco, ale sľubujem, že ak budete trpezliví, tak sa dozviete aj odpoveď na túto otázku. Po dlhom váhaní som sa nakoniec, napriek všetkým pochybnostiam, zúčastnil na marketingovej konferencii FRESH v Banskej Bystrici. A musím povedať, že vôbec neľutujem. Ako bolo? Skvele! Prečo?
Inšpiratívne príbehy
Michal Siklienka |
Všetko to začali chalani. Prvý nastúpil „na stage“ Siky – Michal Siklienka. Chybne predstavený ako Matúš (volá sa Mišo:D). Porozprával trošku ako sa vykašlal na školu, založil vlastný podnik a teraz si žije svojim šťastným, pologuruovským, životom. To všetko vďaka svojej hlave. Sám tvrdí:
„Ak má niekto so mnou problém, tak je to stále jeho problém“
Matúš Jarečný |
Potom došiel rad na občerstvenie a networking. Zoznámil som sa so skvelými ľuďmi ako sú Ivica, Lucia a podobne. Po pauze nasledoval ďalší blok...
Online marketing
Anna Kubanova |
Moja skupina sa presunula do učebne U4. Prednášajúca Aňa Kubáňová z SCR creative studios, ktoré je založené priamo v Banskej Bystrici. Témou bola Tvorba marketingovej online kampane. Celý workshop bol veľmi interaktívny (aj keď sme sa v podstate debatili len ja, Anna, Jaro Dodok a chalan čo sedel vedľa Lucky Matúzovej)
Pozrite si prezentáciu z dielne ADMA o ktorej bola reč
Obed
Najobľubenejšia časť dňa mnohých z nás. Bol chutný, dobrý. Cením rozdelenie do troch skupín, s presne určeným časom, kedy máme ísť. Nemuseli sme dlho čakať. Ďakujem babám za milú spoločnosť. Tak som sa rozhovoril, že som dojedol ako posledný (čo sa mi skoro nikdy nevstáva)Offline marketing
Peter W. Haas |
Našťastie som nesúhlasil, že internet je ešte stále below the line nástroj. Strhla sa diskusia. Peter sa ukázal ako majster svojho remesla. Neskutočný zážitok. Suchá prednáška, verzus živá diskusia s ním? Ako nebe a dudy.
Dokonale prepojil teoretické poznatky na jeho skúsenosti z praxe. Už len pre tú srandu:
„Viete podľa čoho si alkáči kupujú borovičku? Čo je pre nich rozhodujúcim faktorom?“
Na fľaši musí byť nakreslená borievka a nápis 40% (ani viac, ani menej)
Panelová diskusia
Dopredu sa dostali všetci, ktorí ešte mohli ostať.Odolávali paľbe otázok.
Najzaujímavejšia bola debata o morálke v reklame.
Čo by ste už nerobili? Čo je moc?
Všetci sa zhodli, že do reklamy pre politikov by určite nešli...
Organizátori a rečníci |
Tu to zaklincoval Peter Haas príbehom o tom, čo je to morálka:
„Prídu tri deti do starej fabriky. Takej tej s malými okienkami, polovica z nich je už rozbitá. Prvé zoberie kameň a vybije ďalšie okno. Druhé urobí presne to isté. Tretie nie. Nerozbije nič. Prečo keď môže? Toto je morálka“
Konec na zvonec
Ďakujem veľmi pekne všetkým zúčastneným. Rečníci boli skvelí, otvorení a priateľskí. Organizátori sa ukážkovo starali nielen o naše pohodlie. Medzi divákmi bolo plno inteligentných mladých ľudí, s ktorými mi bolo cťou zoznámiť sa.Ani zďaleka neľutujem, že som sa zúčastnil aj tento rok. Cena 5 eur za podujatie takejto kvality je doslova ľudová a ani zďaleka nezahŕňa všetko, čo si z neho odnesiete.
Boli ste na FRESHi? Aké sú vaše pocity?
Zdroj všetkých obrázkov: Facebook
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára