Horný featrebox

piatok 22. novembra 2013

Viete podľa čoho si alkáči kupujú borovičku?


Čaute!

Viem, že názov môže znieť trošku zavádzajúco, ale sľubujem, že ak budete trpezliví, tak sa dozviete aj odpoveď na túto otázku. Po dlhom váhaní som sa nakoniec, napriek všetkým pochybnostiam, zúčastnil na marketingovej konferencii FRESH v Banskej Bystrici. A musím povedať, že vôbec neľutujem. Ako bolo? Skvele! Prečo?

 

Inšpiratívne príbehy

Michal Siklienka

Všetko to začali chalani. Prvý nastúpil „na stage“ Siky – Michal Siklienka. Chybne predstavený ako Matúš (volá sa Mišo:D). Porozprával trošku ako sa vykašlal na školu, založil vlastný podnik a teraz si žije svojim šťastným, pologuruovským, životom. To všetko vďaka svojej hlave. Sám tvrdí:


Ak má niekto so mnou problém, tak je to stále jeho problém






Matúš Jarečný
Nasledoval ho (druhý) Matúš Jarečný. Podelil sa o svoj životný príbeh, ako ho všetky straty posilnili. Nikdy nedostal nič zadarmo. Vždy keď si myslel, že je za vodou prišla rana. Teraz, zdá sa, pláva v pokojných vodách. Zároveň ohlásil vydanie vlastnej knižky. Snáď keď bude vonku tak mi dá jednu zadarmo na recenziu :P

Potom došiel rad na občerstvenie a networking. Zoznámil som sa so skvelými ľuďmi ako sú Ivica, Lucia a podobne. Po pauze nasledoval ďalší blok...



Online marketing

Anna Kubanova


Moja skupina sa presunula do učebne U4. Prednášajúca Aňa Kubáňová z SCR creative studios, ktoré je založené priamo v Banskej Bystrici. Témou bola Tvorba marketingovej online kampane. Celý workshop bol veľmi interaktívny (aj keď sme sa v podstate debatili len ja, Anna, Jaro Dodok a chalan čo sedel vedľa Lucky Matúzovej)

 


Pozrite si prezentáciu z dielne ADMA o ktorej bola reč 


 

Obed

Najobľubenejšia časť dňa mnohých z nás. Bol chutný, dobrý. Cením rozdelenie do troch skupín, s presne určeným časom, kedy máme ísť. Nemuseli sme dlho čakať. Ďakujem babám za milú spoločnosť. Tak som sa rozhovoril, že som dojedol ako posledný (čo sa mi skoro nikdy nevstáva)


Offline marketing

Peter W. Haas
Peter W. Haas – už od začiatku pôsobil tak trochu ako nejaký guru. Biela ľanová košieľka s V výstrihom to len umocňovala. Prvé kecy taktiež. Zo začiatku som tam strašne trpel. Keď začal vysvetľovať rozdiel medzi marketingovým a reklamným oddelením skoro som odišiel. Chcel som vidieť Kuka Mazána.

Našťastie som nesúhlasil, že internet je ešte stále below the line nástroj. Strhla sa diskusia. Peter sa ukázal ako majster svojho remesla. Neskutočný zážitok. Suchá prednáška, verzus živá diskusia s ním? Ako nebe a dudy.


Dokonale prepojil teoretické poznatky na jeho skúsenosti z praxe. Už len pre tú srandu:


Viete podľa čoho si alkáči kupujú borovičku? Čo je pre nich rozhodujúcim faktorom?“



Na fľaši musí byť nakreslená borievka a nápis 40% (ani viac, ani menej)



Panelová diskusia

Dopredu sa dostali všetci, ktorí ešte mohli ostať.
Odolávali paľbe otázok.
Najzaujímavejšia bola debata o morálke v reklame.

Čo by ste už nerobili? Čo je moc?


Všetci sa zhodli, že do reklamy pre politikov by určite nešli... 




Organizátori a rečníci

Tu to zaklincoval Peter Haas príbehom o tom, čo je to morálka:


Prídu tri deti do starej fabriky. Takej tej s malými okienkami, polovica z nich je už rozbitá. Prvé zoberie kameň a vybije ďalšie okno. Druhé urobí presne to isté. Tretie nie. Nerozbije nič. Prečo keď môže? Toto je morálka“




Konec na zvonec

Ďakujem veľmi pekne všetkým zúčastneným. Rečníci boli skvelí, otvorení a priateľskí. Organizátori sa ukážkovo starali nielen o naše pohodlie. Medzi divákmi bolo plno inteligentných mladých ľudí, s ktorými mi bolo cťou zoznámiť sa.

Ani zďaleka neľutujem, že som sa zúčastnil aj tento rok. Cena 5 eur za podujatie takejto kvality je doslova ľudová a ani zďaleka nezahŕňa všetko, čo si z neho odnesiete.


 

Boli ste na FRESHi? Aké sú vaše pocity? 
Zdroj všetkých obrázkov: Facebook

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára