Jeho úlohou je pomôcť presadiť sa najlepším ľuďom a veciam. Veď aj zázrak by nebol zázrakom keby sa o ňom nikto nedozvedel.
Všetci kresťania sú vlastne marketérmi Ježiša Krista. On bol zase najlepší obchodník, ako povedal Rado Hruška na TEDxBanskáBystrica: "Ježiš Nazaretský bol najväčší obchodník, za 4,5l krvi vykúpil celé ľudstvo"
O to viac ma dokáže zarmútiť to, že teraz sa snaží byť markeťákom každý. Reklamy je až príliš mnoho, často je nekvalitná. Aj keď, môj osobný názor je, že pri tých sračkách čo dávajú v telke sú reklamné prestávky najlepšie stráveným časom za TV.
Poďme k veci! K napísaniu tohto príspevku ma donútila neustála, opakujúca sa a nechutná reklamná činnosť fanpage-u "Francuzák :-*" Chcel by som Vám odkázať len jednu vec...
Zdroj foto: Fanpage Francuzak :- |
Robíte hanbu markeťákom!
Čo robia?
Táto stránka má cez 62 tisíc fans, ale príspevky sú úplne mimo tému.
Na tom by ešte nebolo nič zlé, ale oni nimi úmyselne zavádzajú. Ako?
Postnú tam "zaujímavý" obrázok, so skutočne pútavým textom (super copywriting, fakt!) a link cez skracovač.
Ten vás podľa textu má odkazovať na niečo úplne iné ako odkazuje. Rozumej dáky krepý zľavomat :(
Prečo je to zlé?
Naserú asi každého:
a) Ľudí, ktorí "chcú" vidieť výprask tej kozatej "17 ročnej dívky" (Asi nechcú ís't na dovolenku :P )
b) Zadávateľov, lebo im síce naženú tisíce návštev na web, ale konverzia (pomer medzi návštevami a nákupmi) bude prakticky nulová
c) "Pravých" markeťákov.
Prečo?
Spoločnosti, ktoré chcú zvýšiť predaj na svojich stránkach takto nadobudnú dojem, že počet návštev na ich stránkach je nepodstatný (v tom budú mať pravdu, lebo ide len o relevantnú návštevnosť).
Budú si myslieť, že investície do online reklamy sú vyhodené peniaze. Nabudúce už do nej neinvestujú. A ešte sa budú sťažovať všade kam budú chodiť.
"Zločinci" z Francuzáku zhrabnú peniaze, ale to je tak všetko! Budúcnosť žiadna a pri tom ešte robia hanbu a zlé meno celej online markeťáckej scéne.
Pár slov na záver
Škoda takej veľkej a dobre nazvanej skupiny. Určite by sa z nej dalo veľa a dobre vyťažiť. Tematicky je veľmi blízka rôznym kurzom balenia, darčekovým šopom, alebo sexshopom. Snáď zmeníte smerovanie.
PS: Chalani a baby, robíte to šikovne, lebo dávate dosť príspevkov, ktoré majú veľkú lajkovanosť a zdielanosť, čo pomáha štatistike "hovorí o tom.." a zobrazovanosti, tak prečo ste sa znížili k tak primitívnej reklame? Veď isto to viete aj inak. A lepšie
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára