Horný featrebox

piatok 8. novembra 2013

Kde ma pravdepodobne (ne)stretnete

Ahojte!

Tí, čo ma poznáte, viete, že som Bystrica lover. Milujem to mesto. Je krásne a za tých 5 rokov, čo som tam študoval, mi prirástlo k srdcu. Túžim sa tam vrátiť a robím na tom. V blízkej budúcnosti sa chystajú tri  zaujímavé akcie. Keby som býval v BB, tak by som sa určite zúčastnil na každej z nich. No takto je to kúsok komplikovanejšie a váham... 

Kde by ste ma i100 stretli? 

PressDay - novinársky deň

Blogujem už dlhé roky. Ani sám neviem koľko. Považujem to tak trochu za žurnalistiku. Veľmi rád sa priučím nejakým novinkám. Preto by som sa určite zúčastnil na tomto podujatí. Druhý ročník, ktorý sa uskutoční už túto sobotu, v Divadle Štúdio Tanca, sľubuje zaujímavé obsadenie. Ako hostia sa predstavia Monika Hucáková z RTVS, Andrea Szöcsová z Hospodárskych novín  a fotograf Dušan Hein z TASR. Nebude chýbať ani mladý šéfredaktor Mário Šmýkal z lifestylového magazínu Áno! Budete si môcť vyskúšať aké to je postaviť sa pred kameru, chytiť do rúk mikrofón alebo fotoaparát. To všetko pod dozorom skúsených profesionálov.


Jarko kedy dohodneš rande s touto slečnou? Alebo ak to čítaš napíš mi na peter.celko@gmail.com a vybehneme na pivo (kávu nepijem, sorry :D )

Kapacita je obmedzená a miesta sa rýchlo míňajú, preto organizátori prosia záujemcov aby sa registrovali online Vlezné je symbolické, 1 euro.

Beánie Ekonomickej Fakulty UMB

Netreba vedieť len robiť a vzdelávať sa. Umenie je vedieť sa baviť. A keď už, tak na úrovni. Pravdu povediac rôzne plesy a podobne nie sú zrovna moja šálka kávy. Tak ako Ba Pa ani ja neviem tancovať :) Ale raz za rok? Prečo nie. Naviac Smola a hrušky k tomu a stôl pri ktorom budeme 2 chalani a 7 báb? To nemôže dopadnúť inak ako dobre BEJBE :P

PS: Dúfam, že to neskončí takto 

Teraz neviem. Števo, sú ešte dáke miesta voľné?

Marketingová konferencia FRESH

Minulý rok som na nej sedel s Mišom Draganom a naučil sa kopec nových a zaujímavých vecí. Doposiaľ predstavení rečníci  sú prísľubom  kvality a dobrej zábavy aj tento rok. Kto by nemal rád Sikyho, Miša Siklienku,  môjho spolužiaka a zakladateĺa Siky gardens, niečo ako Zappos pre záhradky?




Keď sa k tomu pridá Matúš Jarečný, skvelý odborník na oblasť financií, ktorý vystúpil aj na TEDxBanskáBystrica a o svojich kvalitách presviedčal aj v sérii prednášok pre Univerzitu pre moderné Slovensko. 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára