Horný featrebox

utorok 19. novembra 2013

3 osobý ktoré mali najväčší vplyv na moje myslenie a konanie

Ahojte!

Nedávno som sa, po veľmi dlhom rozmýšľaní, rozhodol, že končím s mojim nedeľným prispievaním na blog Upbook.sk. Som veľmi rád, že som vo vás zanechal stopu. Nie len digitálnu, ale aj emotívnu.

Akú stopu som vo vás zanechal?


Začalo to keď som poslal článok Lukášovi – majiteľovi blogu. Odpoveďou mi bolo:


„Až mi smutno prišlo keď som to čítal“


Pokračovalo to tímto tweetom:



A zakončil to, v článku spomínaný Matúš, keď mi napísal na Facebooku:

„Som nevedel, že takto hazardujem s tvojím životom keď si vylievam srdce.

Fajný článok, ďakujem za pochvalu, vážim si to“


Keď mi žiadosť o priateľstvo poslali Gabi Nvotová, Andrej Kras, Richards Sladký a Ann Em (neviem či 
všetci na základe článku) Bol som doslova dojatý. Vyvolalo to vo mne veľmi dobré pocity. Zdá sa mi, 
že ma máte radi, záleží vám na mne a moje myšlienky vás zaujímajú. Úprimne ďakujem.


Kde čerpám vedomosti?

Všetko čo som kedy napísal malo dva hlavné zdroje. Čo som si odžil, skombinované s tým, čo som
sa dočítal v múdrych knižkách. Taká aplikácia dopredu napísanej teórie na dozadu odžitú prax. 
Nejdem tu rozoberať môj život. To sa chystá v memoároch :) Ale rád sa podelím o knihy a rady troch ľudí ktorí ma najviac ovplyvnili.


Tri osoby, ktoré na mňa mali najväčší vplyv

Začnem pekne od podlahy. Prvým je moja mama. Je to v srdci veľmi dobrý človek. 
Ale ako hovorievam ja: „Sú len dve veci, ktoré ma dokážu naštvať. Mama a pomalý internet“ 
Táto pani ma neskutočne veľa krát vytočila. No práve zlosť je tá extra motivácia, čo vás donúti písať alebo čokoľvek robiť. Aj keď ma stále, hnevá sama vie, že ju mám veľmi rád.


Jason Fried, 37Signals


Druhým je Jason Fried. Zakladateľ 37Signals. Spoločnosti, ktorá podľa komerčných ukazovateľov úspechu vôbec nie je úspešná.  Firma sa nesnaží o rast, robí menej ako ostatní, zbavuje sa svojich zákazníkov.  Nie každému sú jeho myšlienky sympatické, ale ako hovorí samotný Jason v knihe ReŠtart:

„Ak strácate čas sledovaním niekoho iného, nemôžete ho venovať zdokonaľovaniu seba samého.“




A tretím je najväčší z najväčších. Aspoň pre mňa. Gary Vaynerchuk.  Gary je ukričaný chlapík z východu, vyznávač tvrdej práce, sociálnych sietí a dobrých vzťahov.  Prišiel ako chudobný imigrant z Bieloruska a pomohol, vybudovať rodinný biznis. Obrat vyskočil, za pár rokov, z 3 na  60 miliónov dolárov ročne. S hrdosťou prehlasujem, že som Vayniac  :)



Gary je autorom dvoch kníh, Roztoč to! A Princíp ekonómie v biznisu. 
O 6 dní mu vychádza tretia kniha  Jab, Jab, Jab Right Hook (môj pracovný preklad ťuk, ťuk, ťuk, pravý hák) Zameraná na to ako sa presadiť v presýtenom svete online reklamy. Na túto tému organizuje aj webinár.

Už vám ostávajú len tri dni, aby ste získali zľavu 10 dolárov na online kurz Garyho Vaynerchuka a k tomu knihu Jab, Jab, Jab Right Hook ako jedny z prvých v Európe úplne ZADARMO.




















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára