Horný featrebox

sobota 14. septembra 2013

Začni spoznávať život na VŠ

Ahojte :)

Dnes som zasa zapájal svoje skills social media manažéra a robil som si prieskum kvôli podujatiu Survive, ktoré bude mať za úlohu trošku predstaviť študentom Ekonomickú Fakultu UMB a aj celkový študentský život v BB. A moja maličkosť ho bude moderovať.

Ako prebiehal prieskum?

Položil som nasledujúcu otázku:


Dostal som množstvo zaujímavých otázok. 
- Od cesty z intráku do školy (z ŠD4 ideálne 34kou za 10 minút) 
- Cez to či si môžete na izbu zobrať chladničku (Áno, ale za príplatok, platí sa aj za laptop)
- až po dotaz kde sa dá v meste dobre najebať. (Tour, V-klub, Kapitol, Sherwood, Ponorka, Cechova, a ak nie ste fajnoví tak aj na Mýte, v Tirishi, atď)
- a mnoho ďalších 


Ilustračné foto, zdroj: oxbridgeessays.com

Ďakujem vám veľmi pekne za otázky. Odpovedal som na všetky podľa môjho najlepšieho vedomia a svedomia.


Na Survive vám poviem aj na ktoré predmety si dať pozor, ktorý vyučujúci je dobrý, kde sa dá ísť zašportovať, ako získate heslo na internet, ako sa dostať do IAM, čo znamenajú tajomné skratky CAAuR, T10 P2 

a mnohé ďalšie veci...


Verím, že samotné podujatie bude maximálne prínosné práve pre vás, milí prváci. Po zápise máte isto ešte hlavu plnú otázok na ktoré vám študijné oddelenie nebude schopné odpovedať. Užitočný môže byť aj môj osobný pohľad, ako človeka čo si to všetko zažil na vlastnej koži.To čo nenapadne vám, na to sa isto opýtajú ďalší ľudia čo tam budú s vami. Nebojte sa, viem, že je to pre vás nové prostredie a je to isto stresujúce. Ale garantujem vám, že vám odpovieme na všetko čo sa opýtate (a budeme vedieť - ak nie, zistíme).



Teším sa na stretunite s vami. Chcete spoznávať ako chutí život na výške? Tak ZAČNITE

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára