Horný featrebox

nedeľa 4. augusta 2013

Prečo majú chalani radi mrchy

Ahojte!  
Som odborník na vzťahy.
Prisahám!

Nikto tak…

  1. šarmantný, 
  2. krásny,
  3. výrečný,
  4. inteligentný 

Ako ja ich neposral toľko veľa.
Ak mate otázku ako sa zbaviť svojej drahej,
ktorá vás má čo i len kúsok rada,
alebo je do vás po uši zamilovaná
tak neváhajte a kontaktujte ma :D

Dačo spolu vypijeme vymyslíme!

Ale k veci! V nasledujúcom článku vám vysvetlím prečo chalani, ako ja, majú rady (panovačné, drzé, sexistické, … doplň si všetky svoje najlepšie vlastnosti) mrchy ako si ty…

 

 

Prečo mám rád mrchy?


Aby ste pochopili moje (a pravdepodobne aj vaše) potreby musíme sa pozrieť do minulosti…


Moja minulosť


Vždy som bol iný ako iní (díki Tino za spojenie, veľmi sa mi páči a stopercent :D sa s ním stotožňujem). Už ako malý chlapec som bol večný organizátor. My sme neboli ako ostatné deti. Oni hrali hokej, fotbal a iné komerčné sračky.

Keď som bol na základnej a strednej oganizoval som baseball, ultimate frisbee a občas minigolf, kde kanály slúžili ako jamky. Keď sme si na Prvý sviatok vianočný odhádzali sneh z ihriska a drtili basket “normálni” ľudia otvárali okná na panelákoch a fotili si nás.

 

Fast forward a sme na výške

Podpredsedníctvo v ŠR EF UMB,o. z. na EF UMB
Nie, ja nemôžem ísť s prúdom a zapojiť sa do AIESEC-u.
To by bola ľahšia cesta.
Tak sme si s Mili, Danom a pár ľuďmi zmysleli, že oživíme túto umierajúcu fakultu. Založili sme vlastné občianske združenie. Vďaka nemu sme …

  • Prispeli ku krásnej tradícii športovo zábavného dňa “Ekonómovia v pohybe” 
  • Zorganizovali predaj fakultných mikín 
  • V spolupráci s Kariérnym Centrom dotiahli zamestnávateľov na mini “NDK” aka “Univerzitné Dni Kariéry” 
  • Združovali ľudí počas Filmovíc 
  • A tak dále 

Ekonómovia v pohybe 2013


Moja prítomnosť


O chvíľu tomu bude rok, čo mi pridelili najzbytočnejší titul na svete “Ing” Od vtedy ubehlo už takmer 12 mesiacov. No ja som nesedel na riti a nenudil sa. Stále som na niečom makal.

  • Po opustení VŠ OZ-ka som sa chtiac, nechtiac, stal predsedom ďalšieho, menom YOUNG FOLKS LC (Slúžiaceho na oživenie môjho krásneho rodného mestečka) – kde mega vela vecí robí Ivan, ďakujem ti v mene všetkých Lučenčanov 
  • Stal živnostníkom 
  • Pocestoval kus Európy 
  • Zakladám eshop, aký na Slovensku nemá obdobu a ešte  ani dlho mať  nebude :P 
  • Bavím sa 



Čo to má spoločné s mrchami PEO?

 

 
Let me explain it! Chalani sú od prírody dominantní a baby submisívne.
 
Jednoducho povedané chalani radi rozhodujú a baby sa nechajú ovládať.
Môžete sa hádať, môžete protestovať, ale proste je to tak.

Ja si však dovolím naše životy rozdeliť na dve polovice.
Na pracovný život a na osobný život.
V nich často hráme dve protichodné úlohy.

Veľká väčšina Slovákov sú zamestnanci, a v práci sú proste ovládaní.
Preto vo vzťahu majú potrebu ovládať (tú svoju ženu J )
Ak ju neovládajú tak si to vyventilujú inde (kto nepozná krčmového hrdinu, ktorý je doma pod papučou a v krčme “ovláda” celý svet, má u mňa poldeci :P )

Našťastie vo svete existuje rovnováha. Preto ľudia ako ja. Tí čo denne robia vela rozhodnutí, ktoré ovplyvnia (nielen) ich život majú často vo vzťahu potrebu byť ovládaní. Nechať to rozhodnutie na druhú polovičku (teda ženu).

Preto sa mi skoro vždy páčia baby, čo sú svojim správaním, z času na čas, ako chalani – proste mrchy. To je dôvod, prečo baby čo sa mi ľúbia sú hermáčikovia (majú v sebe aj kus chalana, aj kus baby)

Keď už sme pri tom, v konečnom dôsledku, mne je úplne jedno v ktorej krčme sme a na aký film ideme, mne hlavne záleží na tom, aby som tam bol s tebou :D


S láskou PEO <3

Ako ste na tom vy?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára