Horný featrebox

utorok 18. júna 2013

O tri dni bude poriadna Frndžalica

Dámy a páni, o tri dni bude Frndžalica! Preto vám prinášam tri dôvody prečo sa na ňu neskutočne teším, a mali by ste sa aj vy :)

Jedlo

 

Takúto hubovú ja môžem
Poďme pekne z ostra! Hneď z kraja dostanete tradičnú hubovú (polievku). Nebojte sa , nikto sa na vás nebude vyvyšovať. Šéfa radšej nechajte doma :D Zoberte len kamošov, frajirku a dáku tú „frndžalicu“



Som milovník jedla. Kamoš Jarko hodnotí kvalitu konferencií podľa papanice. Tu by bol určite nadšený. Počas festivalu sa zároveň uskutočnia aj Medzinárodné Majstrovstvá Slovenska vo varení a jedeni tradičných jedál"

Viete čo je to zemiakový šterc? Ani ja som nevedel. No keď som si to prečítal tak mi kvapla slinka. Dúfam, že mi ju naservírujú v Salaši Cabaj, prípadne v reštike „U Babičky“ Ktorá varí ako Vaša babina. (Moja nie, je z Prešporku :P )


Veronika je proste nádherná žena

Ženy

 

O koľko viac mám rád jedlo, oproti bežným ľuďom, o to viac milujem ženy. Malé/Veľké? Vysoké/Nízke? Blond/Brunetky/Ryšavky? Krásne/Krajšie/Najkrajšie? Milujem ich všetky. Náš svet ovládajú ženy, to len my hlupáci si nahovárame, že to sme my :P


Na koho sa tešiť na Králikoch? (či – krásne to, írečné, stredoslovenské slovo, Zajacoch?)

Po roku znova uvidíme VeroNIKU Paulovičovú, ktorá je krásna, nádherná, dokonca aj oblečená (isto aj vyzlečená) v kroji.


Kto by si nechcel zajazdiť?

Okrem nej oko fanúšika slovenského folklóru potešia aj ľúbezné rančerky, ktoré pomôžu s jazdou na koníkoch - aj na Pejkovi :P Som veľmi zvedavý, čo znamená, že nás nechajú pocítiť pravú konskú silu :D – tak ako to sľubujú organizátori.



Sokoliarky pomôžu skrotiť obrovských vtákov,

Šumné folkloristky spod Urpína a aj Partizánky predvedú svoju genialitu pri vertikálnom tanci:)


Frndžalica

 

Krásny Králičí kraj :D
Kto vie? Každý si pod týmto pojmom predstaví isto niečo iné. Ja osobne kombináciu prírody a zábavy.

Príroda je na králikoch nádherná! K nej Čarovná cesta a „Vidiek“ Podujatím budú sprevádzať a ako hostia sa ho zúčastnia aj starí známi Tuli a Pinďo

 

Čo viac si priať? Ženy, víno frndžalica, spev

 
Carpe diem


Prajem Vám teda príjemné ranné toporenie
večerné nežné bruchabolenie (od prejedenia),
pozor na druhodňové mega silné hlavybolenie 

(od dákeho toho litríka domácej frndžalice )


Vidíme sa 22 – 23. Júna na Králikoch na Frndžalica feste!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára