Horný featrebox

pondelok 18. marca 2013

Úspechy bláznov?


Dobrý deň priatelia, skúsme si povedať niečo o úspechoch a cieľoch v živote.

Dúfam že obetujete niekoľko minút vášho času. A pokúsite sa vylepšiť kvalitu vašich životov. Napísali sme Vám niekoľko „rád“. Čítajte ich prosím srdcom, tak sme ich aj písali. Nesnažte sa ich pochopiť ale precítiť.

Prečo nie som úspešný? Aj vás už niekedy trápila táto otázka?

Už len pre to, že nepracujem na svojich cieľoch, ale venujem sa hlúpostiam na internete. Nie som iný ako vy. No pokiaľ budeme chcieť, myslím naozaj chcieť, všetko dokážeme zmeniť. Posnažme sa nech môžeme byť na sklonku života na nás samých hrdí.

Poďme teda na to. Nebude to na dlho. Zhrnieme si kratučké 3 body a potom to máme za sebou. Súhlasíte? :)

Tak ako prvé:

1. Ľudia, určme si cieľ.

Bez cieľa budeme ako lode na rozbúrenom mori, nebudeme si určovať sami kam pôjdeme...urobia to za nás vlny. A tie nás nezavedú na žiaden tropický raj. Tie vlny nás rozbijú o útesy. Čiže neblúďme ale smerujme. Smerujme za našimi cieľmi.

Kedysi som si vravel, v myšlienkach, ako mi môj život ukáže nejaký smer. A naozaj mi niečo ukázal, a to ako dopadnem ak si nezoberiem život do svojich rúk. Ak si tú svoju loď nevezmem pod kontrolu a nebudem ju navigovať... Skončil by som prinajlepšom ako moji rodičia, 8hodín by som pracoval niekde kde by som už ani nemal síl to nenávidieť. Zvyšok dňa by som sa snažil akokoľvek premrhať. Najlepšie pri nekonečných seriáloch, kde už ani nemusím žiť svoj život, pretože žijem životy cudzích ľudí.

Skúsme spolu dokázať viac, skúsme byť lepšími, šťastnejšími , silnejšími ľuďmi. Staňme sa vzormi každému kto to bude potrebovať.


2. Ako si určím svoj cieľ?

To je veľmi jednoduché, keby som sa nemusel o nič starať. Nemusel by som zarábať peniaze. Bol by som naozaj slobodný. Čo by ma robilo šťastným? Boli by to športy? Umenie? Alebo život v prepychu? Alebo čokoľvek iné...

Určme si to každý sám. Každý sám si položme otázku, kedy budeme v našich životoch šťastní.

Už viete čo Vás robí šťastnými? :P

Keď už máme ten základný cieľ, skúsme si ho rozdeliť na menšie kúsky. Na také, ktoré skôr dosiahneme. Tieto menšie ciele nás budú motivovať. Budeme vždy o malý krôčik bližšie a bližšie naším cieľom. Budeme vidieť svoje pokroky a dodá nám to síl zotrvať. Pokiaľ si určíme len jeden veľký cieľ, môžeme prísť skoro o motiváciu. Prosto nebudeme vidieť výsledky a vzdáme to.

3. Ako realizovať svoj cieľ?

Nemám na to dosť času, dosť peňazí a podobne... To je zlaté. Iný ľudia nemajú ruky, nohy a my nemáme peniaze alebo dostatok času?

Tiež ešte musím chodiť do práce. Mnohý z vás do škôl. Čiže venujme sa naším činnostiam ako doteraz, no čas ktorý nám popri nich zostáva skúsme využiť lepšie. Všetci vieme že sa to dá. Vyskúšajme čas ktorý
máme venovať vzdelávaniu. Nie tomu bežnému, ale vzdelaniu ktoré nás bude posúvať k cieľom. Vzdelávajme sa, sledujme novinky v našich oboroch. Sledujme novinky v športoch. Prosto v tých oblastiach na ktorých nám záleží. V oblastiach kde chceme uspieť. Je to to najmenej čo môžeme urobiť. A to môžeme robiť všetci. Možno mi nebudete veriť no i úspešní ľudia majú iba 24 hodín denne. A verte, že majú toho na práci sto krát viac ako my. A je len na nás ako tento čas využijeme. Vzdelávajme sa, čítajme si, premýšľajme, motivujme sa. Všetko je to v našich hlavách.

A jedna výborná rada, pripomínajte si svoj cieľ každý deň, vždy keď to môžete. Cíťte ten pocit keď ho dosiahnete(i keď tomu ešte tak nie je). Vychutnávajte si ten pocit. Predstave si samého seba v situáciách o ktorých snívate. V blahobyte, v úspechu alebo v čomkoľvek po čom zo srdiečka túžite

Chyťme si život do rúk a zmeňme ho k lepšiemu, zvládneme to. (ibaže by sme nezvládli :) 


Autorom tohto blogu je môj "brat" Ondrík, k napísaniu ho motivovalo toto video.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára